Mångfald - Glädje - Utveckling - Kompisanda

LIVESÄNDNINGAR PÅ IBK LUND PLAY X SPIIDEO

Vid frågor kontakta kommunikation@ibklund.se.

Vi är väldigt glada att vi nu kan erbjuda webbsända matcher från Lerbäckshallen! Filmningen sker med Spiideos intelligenta kamerasystem som automatiskt följer spelet. Vi vill dock göra er uppmärksamma på att det i vissa fall kan bli mindre fel men oftast inget som stör helheten.

Vid problem med genomförande av köp, problem med inloggning eller problem med en livesändning. Kontakta supporten hos innebandy.tv/Staylive.

Nytt från november 2023 är att samtliga livesändningar kommer att visas på innebandy.tv.

Ni hittar samtliga livesändningar här

Köp ditt abonnemang här för att få tillgång till samtliga av IBK Lunds webbsända matcher