INTE BARA INNEBANDY, ETT MINNE FÖR LIVET!
Upplägg

Lägerdagarna kommer att inledas redan vid kl.08:00, för att sedan hålla hög fart med mycket innebandy och andra aktiviteter ända fram till kl.16.10. Varje dag garanteras minst tre timmars innebandyträning och utöver det kommer vi att spela fotboll, leka lekar, bada, fysträna och köra alternativa sporter.

Foto: Emil Bäckman

För våra övernattningsgäster kommer vi arrangera aktiviteter under kvällstid. Detta innebär bla windsurfing, äventyrsbad, filmvisning m.m.  Vi kommer även spela match mot danskt motstånd samt åka till Tivoli i Köpenhamn.

Foto: Emil Bäckman

Samarbetspartners