Damer Div.1

FÖRSSÄSONGSSCHEMAT ÄR KLART
2019-08-20 20:26
Foto: Patrik Palm (Red. Ludvig Nilsson)
D1 kommer under sin försäsong att spela två turneringar. Både Björnslaget i Göteborg och Höllviken Pre Season Challenge i Höllviken ska avverkas. Två intressanta turneringar som ska hjälpa laget till att vara väl förberedda inför kommande säsong.
Först ut är klassiska Björnslaget i Göteborg mellan den 30/8-1/9. här kommer laget att få möta både Div.1- och Div.2-lag. Dessutom väntar norska Sarpsborg Sharks under lördagen. Helgen därefter ska laget spela Höllviken Pre Season Challenge. Här bjuds det både på Div.1- och Div.2-motstånd. Har ni vägarna förbi, så kom och se laget förbereda sig inför kommande säsong!

Ludvig Nilsson
Kommunikationsansvarig