Damer Div.1

SPORTCHEF KLAR FÖR DAM DIV.1!
2017-04-19 21:55
Foto: IBK Lund

I veckan blev det klart även med sportchef för Damer Div.1, då Markus Åkesson kliver av sin roll som huvudtränare. En kille som är fostrad i föreningen som både spelare och ledare och som nu ska ta sig an en ny erfarenhet. Vi tror detta är en mycket bra lösning!

Hör Markus tankar om det nedan:

"Jag ser spännande på den nya strukturen och organisationen som byggs upp kring Elit/Div.1/JAS. Tror att IBK Lund har något stort på gång på damsidan! Ska bli otroligt kul, att efter 10 år som tränare, kunna göra något annat. Pusselbitarna med nästa års trupp ramlar på plats en efter en och hemsidan har en del spännande läsning framöver."

Nyförvärv 6,7 och 8!2016-10-06 10:11
Nyförvärv 5!2016-06-15 14:55