Damer Div.1

Ytterligare spelare förlänger för Damer Div.1!
2017-04-28 07:22
Foto: Patrik Palm. På bild uppifrån vänster: Hanna Bayer, Ann-Louise Andersson, Elin Göransson, Frida Heander

Fyra spelare förlänger med dam div 1!

Pennan går varm på kontrakten då alla spelare signar nya kontrakt.

Följande spelare har förlängt sina kontrakt med två säsonger!

Hanna Bayer (Mv)

Frida Heander (B)

Ann-Louise Andersson (B)

Elin Göransson (F) valde att förlänga ytterligare en säsong.

Sportchefens ord:

Nu är mer eller mindre alla kontraktsförlängningar klara och snart är de sista pusselbitarna på plats i truppen inför kommande säsong.

Hanna Bayer

Skönt att ha en målvakt klar till nästa säsong och Hanna är en spelare i laget som alltid bidrar till en god stämning och bra insatser mellan stolparna.

Frida Heander

En allroundspelare som med sin lugna spelstil alltid gör en stabil insats för laget.

Ung spelare som har framtiden för sig.

Ann-Louise Andersson

Krigare utan någon jämförelse, viktig pjäs på plan med sin goda inställning och vilja.

En spelare som alltid pushar sina medspelare till bättre prestationer.

Elin Göransson

Tjejen med det livsfarliga skottet och träningsvillig som ingen annan. Tror Elin kan ta ytterligare några steg i sin utveckling nästa säsong då hon fortfarande är väldigt ung.

Nyförvärv 6,7 och 8!2016-10-06 10:11
Nyförvärv 5!2016-06-15 14:55