SEMSTERSTÄNGT 4/7-24/7
SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
IBK Lund
Mångfald - Glädje - Utveckling - Kompisanda
P 2011 Lund SÖ

Sammandrag
vs
Sammandragvs

  INFORMATION

Matchstart:sön 05 december, 08:30
Plats:Lerbäckshallen A
Aktivitetsinfo: Hej allesammans,

På söndag (5/12) är det dags för nästa sammandrag i killarnas serie. Det är hemma i Lerbäckshallen och det är vi som är ansvariga för arrangemanget.

Samling för lag och funktionärer i pass 1 kl 8.30.

Match 1: kl 9.30: IBK Lund vs Malmö
Match 2: kl 10.30: Malmö vs Höllviken
Match 3: kl 11.30 IBK Lund vs Höllviken

Allting för kiosk, sekretariat, etc finns i hallen men det skall öppnas upp och bemannas. Det finns en bra beskrivning om var allt finns (nycklar, utrustning, etc). Det skall vara matcher efteråt så för vår del  är det framförallt framplockning och bemanning under de 3 matcherna i vår serie.

Min tanke är att 2 personer ansvarar för att börja öppna upp kiosken kl 8.30 och står till 10.30. 2 nya personer ansluter kl 10.15 och avlöser, samt står tills det är slut ca 12.30.

På samma sätt är det 2 personer som ansvarar för att börja ta fram sekretariatet (bord, utrustning för styrning av hallens stora klocka, etc) kl 8.30 och som sköter första matchen och sedan är det 2 personer som kommer 10.15 och tar match 2 och 3. Att sitta i sekretariatet innebär att sköta klockan och att finnas på plats så att det finns någon som motståndarna, domarna, publiken, etc. kan vända sig till utan att de skall behöva leta upp oss tränare.

Dessutom behövs 3 personer som kl 8.30 hjälper till att ställa fram sargen, målen, avbytarbänkar, etc.

När ni svarar på kallelsen - ange var ni kan hjälpa till genom att skriva i kommentaren;
kiosk 8.30; kiosk 10:15; sekretariat 8:30; sekretariat 10:15; eller sarg 8.30. När ni svarar - snegla gärna på hur andra redan svarat så kan ni kanske fördela bemanningen redan i svaren på kallelsen. Svara också gärna vad ni kan hjälpa till med även om 2 personer redan angivit en viss funktion så vi vet vilka alternativ som finns om vi måste göra justeringar mellan olika funktioner.

Jag kommer senare i veckan maila ut de skriftliga instruktioner som finns avseende de olika funktionerna och den enda förberedelsen som behövs före matchdag är att man skummat igenom instruktionerna avseende sin funktion (info om var nycklar finns, var skåpet med grejer finns, etc). Jag har en nyckeltag som öppnar upp hallen och sedan kommer vi åt resten via nycklar i ett nyckelskåp.

Mvh
Tränarna gm MikaelA
Mobil 0736 42 51 05


<< Tillbaka

 
 
KÖP BILJETTER HÄR
GULDPARTNERS
SILVERPARTNERS
BRONSPARTNERS
MINIPARTNERS
Kommande livesändningar
Highlights